Wind, vriezen dat het kraakt, sneeuw, gladde en gevaarlijke wegen en toch waren onze leden van Dilbeek op post trouw aan een op vooraf bepaald schema. Bij morgenstond en felle vries koude zorgen enkele vrijwilligers voor een minimum aan komfoort in de tent. Er wordt koffie, thé en soep gebracht door een van de charmante echtgenotes voorbereid. Even herinneren aan het feit dat enkele dagen vooraf leden van de club ”flyers” verdeeld hebben in de brievenbussen uit de omgeving en uitgedeeld hebben op de kerstmarkt in het kasteel ”Karreveld”.Vlug kregen we bezoek, speelgoed, kleding voor kinderen van elke ouderdom, niet vergankelijke eetwaren enz….. stapelden zich op.

Onze Ltn. Gouverneur kwam ons ook aanmoedigen. Zoals elk jaar in de loop van de dag kwam een bus van de MIVB. Vergezeld door charmante “radio Nostalgie hotessen” de giften ophalen om naar het verzamelpunt te brengen waar verschillende sociale organisaties de giften konden ophalen.Het totaal volume verzamelde giften lag iets lager dan vorig jaar en toch was het een prachtige dag die volledig de sociale Kiwanis doelstellingen beogden.
Proficiat en dank aan allen.

28 december 2023